English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

قدردانی رئیس دستگاه قضاء از اقدامات حبس‌زادء ستاد دیه

حجت‌الاسلام اژه‌ای از اقدامات حبس‌زداء ستاد مردمی دیه در راستای کاهش جمعیت زندانیان جرایم غیرعمد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام غلامحسن محسنی اژه‌ای، روز دوشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۲) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تبریک ایام‌الله فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت الهی است و به برکت این عطیه معنوی امروز این انقلاب به نقطه عطفی در تاریخ تبدیل شده است.

وی با اشاره به ماهیت مردمی این نظام افزود: در تمام ایام سال، بخصوص در اعیاد پیش‌روی شعبان و رمضان، هر چه بیشتر در مساجد و اجتماعات مردمی حاضر شوید و از نزدیک و بدون‌واسطه، مسائل و مشکلات مردم را استماع کنید و در حد توان و مقدورات قانونی، در راستای رفع این مسائل و مشکلات اقدام کنید؛ این اقدام برای دستگاه قضاء نیز منفعت دارد.

رئیس قوه قضائیه گفت: حضور مسئولان قضایی در مساجد و در میان اجتماعات مردمی نباید کمرنگ شود؛ دادگستری‌ها و نهادهای قضائی تعامل با عامه مردم را باید بیشتر کنند و آن را در طول سال استمرار دهند. بنده هر وقت سفر یا بازدیدی داشتم همیشه بر همین رویکرد ارتباط با طبقات اجتماعی عمل نموده‌ام. هر مقدار و هر جایی که بازدید داشته یا سفر به آن‌جا داشته‌ایم به قدر امکان دیدار چهره به چهره با مردم در اولویت کاری ما بوده است. من در محل کارم هر زمانی در تماس با مردم بسیار لذت برده‌ و استفاده کرده‌ام. دیدن مردم بسیار موثر و مفید است. در این ملاقات‌ها فهم و درک مسئولین بسیار متفاوت می‌شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای ادامه داد: همین جا لازم می‌دانم از نهادها و اشخاصی که در مناسبت‌های مختلف شمسی و قمری تلاش کرده و همت دارند تا مقوله خدمت‌رسانی به مردم از مقام شعار به حیطه عمل درآمده و کابردی شود تشکر می‌کنم. از اقدامات شورای حل اختلاف، ستاد دیه مخصوصاً، سازمان زندان‌ها و بقیه دوستانی که کمک دارند گره‌ای از کار دردمندی در مناسبت‌هایی که معنویت و روحیه تعاون در بین مردم بیشتر است، باز شود قدردانی می‌کنم. مردم در مواقعی نیاز دارند تا نهادی بستر را برای انجام کارهای خیر فراهم نماید که در این خصوص ستاد دیه تلاش کرده با همکاری سایر سازمان‌ها به مناسبت میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیرعمد را که بالغ بر 530 نفر هستند از بند رهایی بخشیده و به آغوش جامعه بازگرداند.

پایان پیام /

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۵۴
تعداد کلیک: ۲۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.