English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تیک‌آف کارآفرینان اصفهانی برای آزادی زندانیان غیرعمد

عواید حاصل از سمینار آموزشی تیک‌آف که با محوریت توسعه بسترهای کسب و کار در اصفهان برگزار می‌شود به زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان اصفهان، به همت کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تمامی عواید فروش بلیت شرکت در سمینار تخصصی توسعه بسترهای استریم کسب و کار که برای هر شرکت‌کننده معادل 790 هزار تومان تعیین شده است، به امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه استان اختصاص خواهد یافت.

در این برنامه مدرسان صاحب‌نامی چون حسین طاهری (بیزینس‌مستر و خالق اولین اپلیکیشن کارآفرینی در ایران) و سید حمیدرضا محتشمی (بنیانگذار مرکز کوچینگ زندگی در ایران) برای علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی، کارگاه‌های آموزشی دایر خواهند کرد.

سیمنار تیک‌آف 3 با شعار «گام‌های نجیبانه اما مقتدرانه»، روز دوشنبه (9 بهمن ماه) در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی برگزار و ضمن توجه به مقوله تعلیم در این همکاوی، طی آئینی از چهره‌های شاخص حوزه حبس‌زدائی در نصف‌جهان تکریم و تقدیر بعمل خواهد آمد.

دوستداران حضور در این سمینار می‌توانند از طریق سامانه گیشه 8 به آدرس اینترنتی www.ghisheh8.com   ، برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

پایان پیام /

۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲
تعداد کلیک: ۲۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.