English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی روزانه 60 زندانی غیرعمد به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره به طرح ویژه این نهاد در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز سی و هفتمین دهه مبارک فجر گفت: با ابلاغ طرحی به شعب سراسر کشور مقرر گردید، هر استان روزانه آزادی حداقل 2 زندانی جرائم غیرعمد را داشته باشد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی طرح «آزادی 600 زندانی غیرعمد» را با عنایت به آمار زندانیان غیرعمد استانها و بنا به ظرفیت‌های موجود در ستادهای مردمی اعلام کرد و گفت: قطعا آزادی‌های این ستاد مردم نهاد در  استان‌هایی چون فارس و اصفهان و تهران به دلیل کثرت محکومین غیرعمد و وسعت استانی بیش از تعداد 2 زندانی در روز خواهد بود، اما تعداد 600 نفری که اعلام گردیده قطعا با توجه به ابلاغیه صورت گرفته کمتر از این آمار نخواهد بود.

مدیرعامل ستاددیه کشور با پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالگرد اعلام کرد: در سالهای اخیر به مناسبت این ایام فرخنده و همسو با اقدامات اقشار مختلف مردمی نهادهای مردمی ضمن برپایی عرفه‌های ثابت و سیار ستاددیه در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه و دعوت از هنرمندان، نیکوکاران و شخصیت‌های انقلابی در این غرف در طرحی ویژه با مشارکت نیکوکاران کشور اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری می‌نماید.

وی با تقدیر از خیرین خداجوی گفت: سال گذشته در همین ایام با همت مردمی تعداد 350 زندانی واجد شرایط کمک شناسایی شده به برکت انقلاب که تأسیس همین نهاد نیز از دیگر ثمرات پیروزی این انقلاب مردمی به شمار می‌آید را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگرداند.

جولایی با اشاره به اینکه شعب ستادهای دیه استانی همواره در اجرای برنامه‌های مناسبتی بیش از ظرفیت تعیین شده، اقدام به آزادی می‌کنند، اظهار کرد: در سال گذشته به دنبال طرح «آزادی 1000 زندانی» که در کمتر از یک ماه تصویب، ابلاغ و به اجرا در آمد، ما شاهد رشد 4 درصدی در میزان سهمیه بندی استانی بودیم.

وی ادامه داد: در این طرح نوروزی طبق تصمیمات به عمل آمده مقرر گردیده بود که 1000 هموطن دربند نیازمند و آبرومند از زندانهای سراسر کشور آزاد شوند که با همت همکاران ما در ستادهای دیه تا روز 28 اسفند ماه تعداد 1040 آزادی را آن هم نه در یک ماه بلکه در عرض 20 روز داشتیم.

مدیرعامل ستاددیه کشور گفت:  طبق نظر اعضای هیئت مدیره ستاددیه کشور الویت‌های ستاد در آزادی این قبیل زندانیان نیازمند نیز بیشتر مربوط به مواردی چون زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج و افراد بالای 60 سال  خواهد بود.

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۳۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.