English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مطالبه مهریه‌ با همت ستاد دیه مانع جدایی شد

کانون گرم خانواده‌ای در ایلام که با مطالبه مهریه از سوی زوجه در آستانه فروپاشی قرار داشت، به همت مسئولین ستاد دیه استان به ساحل سکون آرامش رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یک بانوی ایلامی به دلیل اختلاف 3 ساله با همسرش در نهایت مصمم به ارایه دادخواست مطالبه مهریه 114 سکه‌ای خود می‌شود. این اتفاق اگرچه با جنبه تنبیه و تنویر مرد خانه برای درک زندگی مشترک صورت می‌گیرد اما اتفاق صورت گرفته متاسفانه منشاء مشکلات دیگری می‌گردد.

به نحوی که اختلاف ریشه‌ای بین خانواده‌ها که از دو طایفه مجزا هستند تشدید شده و مسیر زندگی برای این زوج جوان با مخاطرات جدی مواجه شده و آقای خانه بعد از سال‌ها زندگی به ناچار به دلیل ناتوانی در تامین مهریه روانه یکی از ندامتگاه‌های استان می‌شود.

پس از شناسایی فرد مذکور از سوی مددکاران زندان‌ها و تشکیل پرونده با ورود مدیر نمایندگی ستاد دیه در ایلام موضوع تحقیق و طی مقدمات آزادی این زندانی نیازمند در دستور کار قرار گرفته و در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها پس از برپایی جلسات متعدد صلح و سازش و کمک 60 میلیون تومانی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، مددجوی یاد شده آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردد.

به گفته مراد بابایی، مدیر ستاد مردمی دیه استان اگر چه شیرازه یک خانواده با استیفای کابین از جانب زوجه در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد اما در ادامه به دلیل ماهیت مالی پرونده با وارد شدن پای ستاد دیه در مدیریت این مطالبه زندگی پرآشوب یک زوج ایلامی دوباره در ساحل آرامش ساکن می‌شود.

پایان پیام /

۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶
تعداد کلیک: ۲۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.