English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان زنان اردبیلی برای مادران زندانی

با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و زیورآلات اهدایی جامعه زنان نیکوکار اردبیلی زمینه آزادی سه زندانی رن بدهکار مالی در استان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و به مناسبت روز زن و تکریم مقام مادر، بانوان نیکوکار اردبیلی گلریزان ویژه «آزادی زنان زندانی بابت جرایم غیرعمد» را در محل سالن ولایت سپاه اردبیل  برگزار کردند.

در این برنامه که مقارن با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بود بانوان خیّر مرکز استان اردبیل با دعوت از مسئولین و مشارکت حداکثری بسیج جامعه زنان و نواحی حضرت عباس علیه‌السلام در مجموع مبلغی معادل 820 میلیون ریال  و یک عدد انگشتر طلا برای کمک به آزادی زندانیان زن گرفتار بابت جرایم غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان  اهدا کردند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری و ریاست هیئت‌امناء نمایندگی ستاد دیه استان با تقدیر از این اقدام خودجوش در سخنانی گفت: خوهران و همسران و فرزندان ما همگی به تأسی از دخت نبی سلام‌الله‌علیها همواره دغدغه حل مشکلات امت اسلامی را در سر پرورانده و با الگوپذیری از این شخصیت آسمانی به قدر وسع خویش سعی در اصلاح برخی از معضلات جامعه مستضعف و گرفتار را دارند.

وی افزود: مکتب فاطمی همواره مسئولیت‌پذیری در قبال جامعه و ایفای تعهدات فردی و گروهی را با هدف ترقی و کمال بشری به او گوشزد نموده و افراد جامعه را فازغ از هر طبقه و قشری در مواجه با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و غیره مکلف و موظف نموده تا قدمی برداشته و در اصلاح و توسعه امور بکوشد.

رئیس نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این جشن یادآور شد: به مناسبت میلاد این بانوی مطهره افزون بر فراهم شدن زمینه آزادی 3 زندانی زن مقدمات رهایی 27 مرد محبوس با مبلغ بددهی بالغ بر 450 میلیارد ریال فراهم گردید تا به این برکت مجموع آزادی‌های ستاد دیه از ابتدای سال تا کنون به عدد ۱۸۱ زندانی جرایم غیرعمد برسد که به جهت دیون سنگین این محبوسان که رقمی معادل ۲۳۵میلیارد تومان است باید از تمامی دست‌اندرکاران حوزه آزادی به ویژه خیرین خداجویی که با وجود نبود ملائت مالی کافی اما پیوسته در این امر حسنه ساعی ما بوده و هستند.

تقدیر از مادران شهدا و خیرین برتر استان، در قالب اهدای لوح و ثناخوانی حاج نادر جوادی، از مادحین نام‌آشنای اردبیلی در وصف کمالات حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

14

14

14

پایان پیام /

۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲
تعداد کلیک: ۲۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.