English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

طلبکار تهرانی هنگام خروج از کشور طلب ۱۱ میلیاردی خود را بخشید

یک شاکی خصوصی در واپسین لحظات خروج از کشور با چشم‌پوشی از دریافت طلب 11 میلیارد تومانی خود زمینه رهایی یک زندانی را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، شاکی یکی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد که با بدهی یازده میلیارد تومان در زندان به سر می‌برد و مقیم خارج از ایران بود، با جمله فرزند زندانی که گفته بود «اگر شما بروید، دیگر هیچ امیدی به نجات پدرم نداریم و او را به خاطر من ببخش»، ضمن مراجعه به ستاد دیه و در ادامه مددکاری دایره نظارت بازداشتگاه اوین، در مقابل دریافت یکصد میلیون تومانی طلب خود گذشت کرد.

با تلاش مددکاران ستاد دیه استان تهران، شاکی پس مدت‌ها پیگیری در جهت استیفای طلب خویش و در شرایطی که بلیط سفر خود را در دست داشت و راهی فرودگاه امام خمینی (ره) بود با تلاش کارکنان ستاد دیه استان تهران و حاضر نمودن فرزند این زندانی در جهت استیفای گذشت این اتفاق رقم خورد و با این بخشش بزرگ زمینه آزادی بدهکار عائله‌مند پس از تحمل 2 سال حبس در ندامتگاه «تهران بزرگ» میسر گردید.

خیرین خداجو در پایتخت که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مددجویان غیربزهکاری از شخصیت این قصه را دارند می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در امر حسنه استخلاص بدهکاران تحت حمایت ستاد دیه استان تهران مشارکت نمایند.

پایان پیام /

۱۲ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۵
تعداد کلیک: ۲۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.