English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

روز میلاد مسیح به همت ستاددیه اصفهان یک زندانی ارمنی آزاد شد

یکی از ارامنه شهر اصفهان که به دلیل عدم تجربه در حوزه بازاریابی متضرر شده و راوانه حبس شده بود به همت ستاد دیه در سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) آزاد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «ادوارد» جوان 34 ساله‌ای است که پس از پایان تحصیلات و عدم توفیق در یافتن شغل مناسب به حوزه بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی روی آورده بود تابستان سال جاری پس از چند سفارش‌گیری و عدم توانایی در ادای تعهدات بر حسب توافق با چند فروشنده به پرداخت خساراتی معادل 290 میلیون تومان محکوم می‌شود.

این بازاریاب اصفهانی که از ارامنه بشمار می‌آید با وجود تلاش فراوان و احراز ناتوانی خود در وهله نخست موفق به اخذ رضایت 40 میلیون تومانی از طلبکاران خصوصی پرونده می‌شود اما در ادامه بابت عجز در ایفای قول و قرار مالی خود در تاریخ 6 آذر ماه روانه زندان مرکزی اصفهان می‌شود.

ستاد دیه استان اصفهان در آستانه سال نوی میلادی به محض شناسایی فرد زندانی و شروع تحقیقات محلی پس از طی مراحل اداری و جذب آورده 190 میلیون تومانی جامعه ارامنه و خانواده این فرد با پرداخت الباقی بدهی 60 میلیون تومانی این فرد، موجبات رهایی او را در روز «کریسمس» یا سالروز ولادت عیسی مسیح (ع) فراهم نمود.

پایان پیام /

۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
تعداد کلیک: ۲۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.