English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نمایش ویژه فیلم «ورود و خروج ممنوع» به نفع زندانیان غیرعمد

با هدف آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه، عوامل فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع» گلریزانی برای آزادی محکومان مالی ناشی از جرایم غیرعمد برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با حضور هنرمندان، خیرین، مدیران فرهنگی و شهری و پیشکسوتان ورزشی گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد، همراه با اکران ویژه فیلم سینمایی «ورود و خروج ممنوع» که داستانی در یک ندامتگاه را روایت می‌کند در سالن سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این اقدام خداپسندانه که سید امیرحسین علوی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حاج محمدرضا طالقانی و محمد محمودی پیشکسوت ورزش کشتی، امید آقایی کارگردان و نویسنده، مرتضی شایسته تهیه‌کننده و نیوشا ضیغمی بازیگر سینما حضور داشتندT ضرب زورخانه مرشد سید عیسی موسوی، پیش از اکران فیلم طنین‌انداز شد.

«ورود و خروج ممنوع» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی است که افزون بر نیوشا ضیغمی در این اثر کمدی که از قضاء داستانی در پستوی زندان دارد هنرمندانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، علی صادقی، نیما شاهرخ‌شاهی و سپند امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

14

پایان پیام /

۷ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
تعداد کلیک: ۳۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.