English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رهایی یک جوان مازنی با کمک 237 میلیون ریالی بدری اسدی

با کمک مدالیست مسابقات جهانی و مربی بین‌المللی رشته تکواندو مقدمات آزادی یک نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان مازندران فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «بدری اسدی» بعنوان نخستین داور زن ایرانی در المپیک جهانی مسابقات تکواندو در ایتالیا و نخستین داور زن اعزامی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را نیز در کارنامه دارد با حضور در نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مازندران و بررسی شرایط زندانیان واجد شرایط با تقبل الباقی بدهی 237 میلیون ریالی یک مرد عائله‌مند، زمینه استخلاص این فرد که از 7 تیر سال‌جاری در بند بسرمی‌برد را فراهم نمود.

بانو اسدی، نخستین و تنها مدیرعامل زن در بخش تیم‌داری رویدادهای بین‌المللی و لیگ برتر (جام ستارگان) ایران است که در کنار اقدامات شاخص ورزشی، چهره‌ای فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و اقدامات عام‌المنفعه بشمار می‌آید.

قهرمانی جهان در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ ازبکستان و داور برتر سال ۲۰۱۹ هلند و سرمربی تیم‌ملی بانوان تکواندو ایران در مسابقات جهانی کره‌جنوبی پس از این اقدام خداپسندانه و فراهم نمودن مقدمات استخلاص محبوس غیربزهکار 35 ساله آملی، برای استمرار همکاری با ستاد دیه در زادگاهش مازندران اعلام آمادگی نمود.

پایان پیام /

۵ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵
تعداد کلیک: ۱۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.