English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی مادران زندانی در آذربایجان‌غربی از شهادت تا ولادت دخت‌نبی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان‌غربی از اجرای پویش «مهر فاطمی» خبر داد و گفت: این پویش با هدف اهتمام برای آزادی مادران زندانی گرفتار بابت جرایم غیرعمد در استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، پرویز محمدی از اجرای پویش «مهر فاطمی» در استان با هدف آزادی زنان نیازمند و گرفتار در موضوعات جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: خوشبختانه برای مشارکت در این رویداد بزرگ، همه اقشار بسیج و سپاه اعلام آمادگی کرده‌اند و این پویش از ۲۶ آذر ماه به عبارتی از تاریخ شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها تا سالروز ولادت باسعادت ایشان در استان اجرا می‌شود.

وی از هماهنگی با موسسات آموزش عالی و ادارات برای مشارکت در پویش مهر فاطمی خبر داد و گفت: همچنین با شهرداری ارومیه و سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری هماهنگی‌های موردنیاز انجام شده است تا از ظرفیت این دو مجموعه بزرگ در اجرای موفق پویش استفاده شود.

وی به مشارکت اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه همچنین پای کار بودن جامعه مداحان و هیئت‌های مذهبی استان اشاره کرد و گفت: این پویش با محوریت مجمع خیرین شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان غربی با هدف برگزاری گلریزان به نفع بانوان زندانی نیازمند در موضوعات غیرعمد برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نیکوکار استان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره حساب می‌توانند با کارشناسان ما در سازمان تماس بگیرند تا در خصوص واریز کمک‌های نقدی خود به حساب‌های ستاد دیه استان آذربایجان‌غربی راهنمایی شوند.

پایان پیام /

۴ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲
تعداد کلیک: ۱۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.