English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۶۱۰ زندانی غیرعمد در اصفهان آزاد شدند

رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۶۱۰ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست «کارگروه کاهش ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان اصفهان» که در دادگستری اصفهان برگزار شد، گفت: با تلاش ستاد دیه استان اصفهان و همراهی خوب خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 610 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از جرایم غیرعمد با مجموع بدهی ۶ هزار میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی ادامه داد: مبلغ یاد شده طی فرآیند آزادی در ستاد مردمی دیه در مراحل مختلفی چون جلسه اخذ گذشت از شاکیان، ارایه و پذیرش دادخواست اعسار از سوی زندانیان واجدشرایط و دریافت تسهیلات بانکی تعدیل شده و الباقی حداقلی محکوم‌به در نهایت با همت خیرین از محل منابع ستاد مردمی دیه پرداخت شده است.

رییس کل دادگستری استان و ریاست هیات امناء ستاد دیه اصفهان یادآور شد: امسال شاهد رشد مبالغ حاصل از اخذ گذشت شاکیان، نقدینگی محکومان، تسهیلات بانکی و بطور ویژه پذیرش اعسار محکومان بودیم که با وجود افزایش چشمگیر مبلغ کُل بدهی زندانیان، اما آزادی تعداد قابل توجهی از محکومان مالی محقق شد.

وی با قدردانی از مردم نیکوکار و نوعدوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتازند، از شاکیان و خواهان‌های پرونده‌ مرتبط با زندانیان جرایم که با نیات خیر طلب خود را بخشیده یا از درصد قابل توجهی از مطالبات چشم‌پوشی کرده‌اند تقدیر و تشکر نمود.

پایان پیام /

۳ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵
تعداد کلیک: ۱۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.