English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

«صددانه یاقوت»؛ پویشی برای آزادی یکصد زندانی غیرعمد فارسی

ستاد مردمی دیه استان فارس در تلاش است از بلندتررین شب سال تا سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها زمینه آزادی یکصد بدهکار مالی را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌ها و مدیرنمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: همزمان با شب یلدا در قالب پویشی از مردم‌ خواسته شد تا  بخشی از هزینه‌های مربوط به دورهمی خانوادگی خود را با شرکت در پویش مردمی «صد دانه یاقوت» به امر حسنه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اختصاص دهند.

وی ادامه داد: با مشارکت صدا و سیمای مرکز فارس پویش مردمی صد دانه یاقوت با هدف جلب کمک‌های مردم بمنظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قاب سیما و به همت مردم نوعدوست در بستر فضای مجازی تبلیغ شده است که تا به امروز بحمدالله شاهد مشارکت خوب خیران شیرازی بوده‌ایم.

ابراهمی یادآور شد: تقسیم نشاط شخصی و لبخند‌های دسته‌جمعی با خیل خانواده‌های بی‌سرپرست زندانیان جرایم غیرعمد، سنت حسنه‌ای در رفع مشکلات این زندانیان و خانواده‌هایشان است که امید است در راستای استخلاص بیش از سیصد زندانی جرایم غیرعمد تا روزهای باقیمانده از سال تداوم یابد.

وی اعلام کرد: پویش صد دانه یاقوت که برای استخلاص یکصد زندانی احصاء شده و اغلب عائله‌مند در سطح استان تا دو هفته دیگر برگزار می‌شود در تلاش است تا تعداد ۱۳ محبوس گرفتار بابت محکومیت‌های مالی زیر ۲٠ ملیون تومان، ۳۹ زندانی معسر در ایفای تعهدات مالی بین ۲٠ تا ۵٠ میلیون تومان و ۴۸ مددجوی دربند دارای بدهی ۵٠ تا ۱٠٠ ملیون تومان را از بند رهایی بخشد.

مدیر ستاد مردمی دیه استان گفت: شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱٠ ستاد دیه استان فارس نزد بانک ملت (شعبه امیرکبیر) و کارت بانکی ۶۱٠۴۳۳۷۷۷٠٠۳٠۹۶۱ بنام ستاد دیه استان پذیرای کمک‌های نقدی مردم نیکوکار است تا برای اهداء شادی به خانواده این افراد گرفتار حبس خواهان مساعدت و همراهی هستند.

پایان پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸
تعداد کلیک: ۱۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.