English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورزشکاران چهارمحال‌وبختیاری 160 میلیون به ستاد دیه اهدا کردند

با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جامعه ورزشی چهارمحال و بختیاری 160 میلیون تومان در اختیار ستاد مردمی دیه استان قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نخستین جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خانواده ورزشی در شهرکرد گفت: پهلوانان، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی استان با مشارکت حداکثری در این آیین برای کمک به آزادسازی زندانی کمک کردند.

حمیدرضا حیدری با اشاره به اینکه این میزبان جمع بسیاری از مدال‌آوران ملی و کشوری برگزار بود، افزود: چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، نزدیک به ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای استان دارد که قابل توجه آن است بیش از ۳۹ درصد این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون 55 نفر از بدهکاران مالی و محکومان به پرداخت دیه‌های جرایم غیرعمد به صرف مشاوره‌های قضایی از بند حبس رهایی یافته‌اند، اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۰۲ زندانی جرائم غیرعمد مالی با مبلغ کل بدهی ۲۵۰ میلیارد ریال در زندانهای استان چشم انتظار کمک خیرین هستند که امید است در فصل پایانی سال و در روزهای سرد منتهی به نوروز با همراهی و حمایت بیشتر نیکوکاران شاهد آزادی جمع زیادی از این محبوسان غیربزهکار باشیم.

حیدری تاکید کرد: جشن‌های گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی برپا می‌شود که توان لازم برای پرداخت هزینه دیون شخصی خود را ندارند که به دلیل عدم سابقه کیفری در پرونده این محبوسان شایسته است در توسعه فرهنگ کمک به زندانیان موضوع مشارکت در آیین‌های گلریزان در قالب یک فرهنگ نهادینه شود.

پایان پیام /

۲ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۳۸
تعداد کلیک: ۱۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.