English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 153 زندانی غیرعمد در سفر رئیس‌جمهور به گلستان

همزمان با سفر هیئت دولت به استان گلستان در آیینی با حضور معاون اجرائی رئیس جمهور، 153 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، روز پنجشنبه در معیت وزرا و معاونین اجرایی  وارد گلستان شد.

در تنوع برنامه‌های این سفر در مراسمی با شکوه آیین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان با حضور محسن منصوری معاون اجرای رییس جمهور، حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری، غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌ها، حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه گلستان و جمعی از مسئولین قضایی استان در سالن همایش‌های دادگاه تجدید نظر گرگان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مدیر ستاد مردمی دیه گلستان در سخنانی گفت: امروز هم با کمک ۱۵ میلیارد تومانی نهاد ریاست جمهوری تعداد ۱۵۳ محکوم مالی از هدیه آزادی بهره‌مند شدند و شب یلدا را در کنار خانواده هایشان سپری خواهند کرد.

حمید وسکویی ادامه داد: مجموع بدهی این محکومان ۸۸ میلیارد تومان بود که بخشی از این بدهی را شاکیان بخشیدند و مابقی این بدهی هم با کمک‌های ستاد دیه، پرداخت تسهیلات به مددجویان  و اعسار  توسط خود مددجویان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به همت خیران  و کمک‌های ستاد دیه و گذشت شاکیان، بدون احتساب زندانیان آزاد شده امروز، ۲۶۰ مددجو از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام /

۲ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۰۰
تعداد کلیک: ۱۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.