English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هدیه یلدایی چاوشی به 15 زندانی غیرعمد خراسان‌جنوبی

در آستانه بلندترین شب سال به همت محسن چاوشی ماندگارترین اقدام در قبال 15 بدهکار مالی استان خراسان جنوبی رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، غلامرضا حسین‌پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: «محسن چاوشی» هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال زمینه آزادی 15 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی را  در آستانه شب یلدا فراهم نمود.

وی با تقدیر از این اقدام انساندوستانه ادامه داد: به استناد فرمایش نورانی پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه محبوب‌ترین مردم نزد خداوند کسی است که خانواده‌ای را شاد کند و در شرایط سخت معیشتی فعلی چه مصداقی بارزتر از خرسند نمودن دل فسره دختران و پسران و خیل زنانی که در پی وقع یک حادثه یا بدنیال یک پیشامد همسرشان را در جمع خانواده ندارند.

حسین‌پور یادآور شد: به حقیقت مشارکت خیرین در امر خداپسندانه آزادی زندانیان غیرعمد، نه فقط نهال امیدی را در دل خانواده‌های این زندانیان کاشته بلکه با پیشگیری از وقوع حوادث تلخ‌تری که از لحاظ اخلاقی و روحی و مالی عزیزان تحت سرپرستی این محبوسان را تهدید می‌کند به نوعی سلامت اجتماعی را تضمین می‌کنند.

حسین پور با بیان اینکه مجموع میزان بدهی 15 زندانی معادل 4 میلیارد و 425 میلیون ریال بوده است، افزود: برای آزادی این افراد، مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط هنرمند محبوب کشور «محسن چاووشی»  و مبلغ 2 میلیارد و 625 میلیون ریال از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

پایان پیام /

۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۳
تعداد کلیک: ۱۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.