English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۸۵ زندانی غیرعمد در آذربایجان‌غربی به برکت ایام فاطمیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تکمیل شرایط آزادی و مختومه شدن پرونده ۸۵ نفر از محکومین جرائم غیر عمد مالی در ایام سوگواری دخت نبی سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری و ریاست هیات امناء نمایندگی ستاد دیه آذربایجان‌غربی در نهمین جلسه ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: ۸۵ پرونده  با  ۱۴۰ میلیارد تومن بدهی با کمکهای مردمی ستاد دیه استان مختومه شده است و تمامی این افراد تا سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها از بند حبس رهایی خواهند یافت.

وی با اشاره به این که بخش عمده‌ این اتفاق با مشارکت خیرین استان تامین شده است، افزود: در سال‌جاری ۳۴ میلیارد تومان کمک مردمی به ستاد دیه استان گرد آوری  شده است  که این امر بیانگر حمایت مردم نیکوکار استان از محکومین جرائم غیر عمد مالی است.

عتباتی در ادامه گفت: در این امر البته تلاش‌های  مجموعه فعالان رسانه‌ای استان  بویژه رسانه ملی موثر است که  برای جمع‌آوری کمک‌ها و توجه به خانواده زندانیان نیازمند بیش از پیش فرهنگ‌سازی کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: با احتساب این آزادی‌ها باید اعلام کرد در نه ماهه سال جاری با کمک ستاد دیه ۳۱۰ محکوم مالی و بدهکار در پرونده‌های غیرعمد در استان آزاد شده‌اند.

پایان پیام /

۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰
تعداد کلیک: ۱۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.