English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هواداران چاوشی ۸۶ زندانی اردبیلی را آزاد کردند

با مساعدت اخیر هواداران محسن چاوشی در آزادی 25 محکوم مالی، مجموع بدهکارانی که به همت این هنرمند در اردبیل آزاد شده‌اند به عدد 86 زندانی رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در چهار سال اخیر تعداد 86 زندانی غیرعمد با رقم اهدایی ششصد میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از سطح زندان های استان اردبیل آزاد شده‌اند.

کریم‌الله محبوبی اُناری با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی این خواننده متعهد در راستای آزادی زندانیان غیربزهکار گفت: با کمک دوست‌داران این چهره محبوب هنری در 4 سال‌اخیر و طی هفت مرحله واریز وجه 86 بدهکار مالی از بند زندان رهایی یافتند که مبلغ بدهی این افراد رقمی معادل۹۰ میلیارد تومان بود که طی فرآیند رسیدگی ششصد میلیون تومان آن از جانب حامیان آقای چاوشی و الباقی از محل اعتبارات مردمی ستاد دیه و استفاده از ظرفیت قانونی دادخواست اعسار تامین شده است.

وی با اشاره به همکاری اخیر چاوشی در حوزه آزادی زندانیان غیرعمد اظهار کرد: در فراخوان اخیراعلام شده هواداران وی در مدت کوتاهی با واریز مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد مردمی دیه استان اردبیل، زمینه آزادی 25 تَن از زندانیان جرایم غیر عمد معرفی شده‌ از سوی ستاد دیه را فراهم کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه هم‌اکنون 140 زندانی غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های استان اردبل تحمل حبس می‌کنند، گفت: در آخرین فصل سال از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاوشی دعوت می‌کنیم تا با اعتبار اجتماعی و توانایی مالی خود به یاری این ستاد مردمی بیایند تا بتوانیم زمینه آزادی زندانیان غیرعمد بیشتری را فراهم نماییم.

 پایان پیام /

۲۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶
تعداد کلیک: ۲۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.