English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید از واحدهای صنعتی به منظور آزادی زندانیان غیرعمد زنجان

مسئولین حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان با هدف جلب حداکثری مشارکت‌های خیرین ماهانه از یک واحد صنعتی بازدید خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه هیات امناء ستاد دیه استان زنجان، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای آزادی زندانیان جریام غیرعمد، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون تعداد ۱7۲ محکوم مالی و بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی با کمک خیرین، گذشت شکات، ارائه تسهیلات و ارایه دادخواست‌های اعسار از زندان آزاد شده‌اند که در تحقق آمار اعلامی هزاران شخصیت حقیقی و حقوقی با واریز مبالغ نقدی خود مشارکت داشته‌اند.

وی در تشریح جزییات این آزادی‌ها افزود: مجموع بدهی این محکومان آزاده شده رقمی معادل 85 میلیارد تومان بود که بیش از  هفده میلیارد تومان را اولیاءدم و شکات خصووصی با استناد به آیات قرانی و روایات متواتر اسلامی از حق خود گذشت کردند که این اقدام ارزشمند خود مصداق کمک بوده و هست.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان زنجان با اشاره به پیشنهاد دست‌اندرکاران حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دایر بر بازدید ماهانه مسئولین ستاد دیه از یک واحد تولیدی اظهار کرد: این کار ضمن تبیین حساسیت موضوع کمک به زندانیان نیازمند، فرصت مناسبی برای برخی مدیران واحدهای تولیدی است تا در سایه برکت این اقدام خداپسندانه کانون توجه مخاطبان محصولات تولیدی خود باشند.

گفتنی است، در این جلسه تعداد 35 فقره پرونده زندانیان  واجدشرایط کمک مورد بررسی  گرفت و تصمیمات لازم در جهت مساعدت و ارائه تسهیلات به آن‌ها اتخاذ شد.

پایان پیام /

۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱
تعداد کلیک: ۱۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.