English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یکصد زندانی غیرعمد مازندانی در آستانه آزادی

رئیس کل دادگستری مازندران، با تقدیر از بانیان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: افزون بر 181 زندانی واجد شرایط در سال‌جاری، تلاش برای استخلاص بکصد مددجوی دیگر تداوم دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جلسه ستاد دیه استان که با حضور علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد، گفت: از فرودین امسال تا پایان مهر ماه تعداد 181 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بند حبس آزاد شده‌اند.

وی افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده در استان، ۱۲۵ نفر زندانی جرائم مالی، ۴۴ نفر زندانی مهریه و بقیه مربوط به نفقه، ایراد صدمه بدنی و حوادث کارگاهی هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: به همت ستاد دیه استان و کمک خیران، تمهیدات لازم برای آزادی ۱۰۰ زندانی غیر‌عمد دیگر نیز در استان مازندران فراهم شده و این افراد پس از طی مراحل قانونی آزاد خواهند شد.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های اعضای ستاد دیه استان در جمع آوری کمک‌های خیران اظهار کرد: حاصل این تلاش‌های مخلصانه، آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مالی و غیره بوده است.

اکبری با بیان اینکه فعالیت ستاد دیه باید به صورت مردمی انجام شود، افزود: آمار زندانیان مالی استان نسبت به گذشته با کاهش قابل توجهی روبرو بوده است.

پایان پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰
تعداد کلیک: ۱۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.