English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدیدمدیرکل‌زندانهاومدیرعامل‌ستاددیه‌استان‌فارس‌از زندان‌مرودشت

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس به منظور تسریع در روند رسیدگی به زندانیان جرائم غیرعمد در معیت مدیرکل زندانهای این استان از زندان مرودشت بازدید به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این بازدید 2 ساعته و دیدار حضوری با مددجویان جرائم غیرعمد این زندان، با هماهنگی به عمل آمده و با انجام مقدمات قبلی دو نفر از مددجویان واجد شرایط با مجموع بدهی 115 میلیون ریالی، از محل کمک‌های مردمی این ستاد آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس با اعلام این خبر که متأسفانه از نظر تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس با جمعیت کیفری بالایی همراه است،  اظهار امیدواری کرد که با جذب کمکهای خیرین بتوانیم تعداد 900 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را که در حال حاضر در زندانهای استان به سر می‌برند را از بند حبس آزاد و با حمایت مسئولین استان از ورود مجدد مددجویان آزاد شده به زندانها پیشگیری به عمل آوریم.

وی یادآور شد: ارتباط مستمر با خیرین محترم و آشنا نمودن آنها با مشکلات مددجویان و خانواده آنها تاثیر مستقیمی در هدایت خیرین به سمت ستاد دیه داشته، اما برای آزادی این تعداد از مددجویان غیرعمد به یک عزم عمومی در سطح استان نیازمند هستیم.

حشمت‌اله حیات‌الغیب، مدیرکل زندانها و ریس هیات مدیره ستاد دیه نیز در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت اندرزگاه شماره 3 این زندان، ابراز امیدواری کرد که در راستای خدمت‌رسانی بیشتر با کمک و همکاری مسؤلین اداره کل در روند ساخت و تکمیل این پروژه مهم تسریع به عمل آید.

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵
تعداد کلیک: ۲,۴۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.