English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اختصاص 4 میلیارد تومان برای آزادی 49 زندانی در آذربایجان‌غربی

رئیس هیات امناء نمایندگی ستاد دیه آذربایجان غربی از اختصاص اعتباری معادل 4 میلیارد و یکصد میلیون تومان برای آزادی 49 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه هیات امناء این نهاد مردمی اظهار کرد: در جشن گلریزان امسال شاهد کمک‌های مردمی بی‌نظیر خیرین به ستاد دیه بودیم افزون بر این 3 میلیارد و سیصد میلیون تومان نیز در مهر ماه امسال مردم نیک سیرت استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند که در این جلسه در خصوص اعطای بخشی از این مبالغ برای آزادی زندانیان نیازمند تصمیم‌گیری خواهد شد.

عتباتی افزود: این توفیقات با همراهی مردم و تلاش اعضای ستاد دیه استان که فی سبیل الله برای آزادی زندانیان غیربزهکار تلاش می‌کنند حاصل شده است که نشان از احساس مسئولیت و نگاه متعهدانه تک تک شهروندان آذربایجان‌غربی به مقوله حبس‌زدائی دارد.

در ادامه جلسه اعضای جلسه به بررسی تعدادی از پرونده‌های محکومان مالی پرداختند و با تصمیماتی که اتخاذ شد با کمک ویژه 4 میلیارد و یکصد میلیون تومانی ستاد دیه کشور و خیرین استان نسبت به آزادی 49 نفر از محکومان مالی و بدهکارات دیات جرایم غیر عمد اقدام شود.

پایان پیام /

۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱
تعداد کلیک: ۳۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.