English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 5500 زندانی‌غیرعمد گیلانی با مبلغ بدهی 338 میلیارد تومانی

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان گیلان گفت: از ابتدای سال 87 تا کنون، بیش از 5500 نفر از زندانیان واجد شرایط، با مبلغ بدهی 338 میلیارد تومان از زندان‌های استان گیلان آزاد شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه شعبه استان گیلان که با حضور «سیاوش پور» رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه، «حمیدحسینی» مدیر کل زندانهای استان و نائب رئیس هیئت مدیره، «حسین علی‌محمدی» مدیرکل کمیته امداد امام  خمینی(ره) و عضو هیئت مدیره، «جمال یاری» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و عضو هیئت مدیره و «محمد بصیری» رئیس زندان صومعه سرا و خزانه دار ستاد دیه برگزار شد «حمید کامران‌زاده» مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان گیلان با ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه اظهار کرد: از ابتدای سال 1387 تا کنون،  تعداد 5500 نفر از زندانیان واجد شرایط  از زندانهای استان گیلان آزاد شده‌اند که مبلغ کل محکومیت این افراد مبلغ 338 میلیارد تومان بوده که 254 میلیارد تومان از این مبلغ از محل گذشت رضایتمندانه شاکیان تامین شده است.

وی ادامه داد: باقیمانده این مبلغ نیز با مساعدت ستاددیه کشور، همکاری صندوق تامین خسارت و همت و همیاری نیکوکاران و نهادهای مردمی تامین شده است.

کامران زاده، با اعلام این خبر که طی 9 ماه سال جاری 336 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد نیز از زندان آزاد شده‌اند، گفت: از این تعداد 82 نفر مربوط به تصادفات رانندگی، 203 نفر مربوط به جرائم مالی ،32 نفر مربوط به عدم پرداخت مهریه،14 نفر مربوط به محکومیت نفقه و 5 نفر نیز به دلیل جرائم شبه‌عمد در حبس به سرمی‌برند.

مدیرکل زندانهای استان نیز در سخنانی گفت: ظرفیت کار در ستاددیه بسیار بالا بوده و زندانها بایستی طوری برنامه‌ریزی کنند که از همه ظرفیت ستاددیه استان استفاده نموده تا از این طریق شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان باشیم.

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۵۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.