English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 427 زندانی آذربایجان‌شرقی در 7 ماه سپری شده از سال

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 427 زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و مردم نوع دوست استان از زندان‌ها آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رسول تقی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده، تعداد 1 نفر به علت حوادث کارگاهی، 238 نفر بابت محکومیت‌های مالی و 188 نفر مهریه و نفقه از زندان آزاد شده‌اند.

وی مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده را رقمی معادل 480 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ 422 میلیارد تومان از طریق پذیرش اعسار (تقسیط) از سوی مراجع قضایی، 19 میلیارد تومان توسط گذشت رضایتمندانه، 24 میلیارد تومان از طریق کمک‌های ویژه، 12 میلیارد با پرداخت تسهیلات بانکی و 3 میلیارد نیز با آورده خانواده تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که 10 نفر از زندانیان مساعدت شده را بانوان شامل می‌شوند، گفت: از زمانی که سنت حسنه ضیافت و احسان مرحومین در استان آذربایجان‌شرقی و به خصوص تبریز شروع شد، 3 هزارو 900 خانوار در این امر خیر سهیم شده و هزینه مراسم ترحیم متوفیان خود را در جهت آزادی زندانیان غیرعمد به ستاد دیه اهدا کرده‌اند.

پایان پیام /

۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳
تعداد کلیک: ۲۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.