English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک‌های مردمی ستاد دیه خراسان شمالی ۵۰ درصد رشد دارد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی ۱۰۹ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و جرائم غیرعمد در استان و افزایش ۵۰ درصدی میزان جمع آوری کمک‌های مالی از منابع مردمی ستاد دیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده در جلسه اخیر هیات امناء ستاد دیه استان خراسان‌شمالی که با حضور علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، گفت: ار ابتدای سال به همت مردم نوعدوست ایران تعداد ۱۰۹ زندانی گرفتار بابت محکومیت‌های مالی و دیون ناشی از ارتکاب جرایم غیرعمد استان از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی با اشارره به افزایش ۵۰ درصدی میزان کمک‌های مردمی به ستاد دیه در مقایسه با شش ماهه نخست سال 1401 اظهار کرد: مجموع بدهی ۱۰۹ زندانی مساعدت شده رقمی بالغ بر ۴۱۹ میلیارد ریال بود که در نتیجه گذشت شکات، اعطای تسهیلات بانکی، قبولی اعسار و حمایت‌های مالی ستاد دیه استان جواز آزادی این محبوسان نیازمند فراهم شد.

حجت الاسلام براتی‌زاده یادآور شد: در شش ماهه ابتدایی سال بیش از ۳۷ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و جشن گلریزان توسط ستاد دیه استان جمع‌آوری شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۱۲۵ نفر زندانی موضوع محکومیت‌های مالی و جرایم غیر عمد، با ۷۰۰ میلیارد ریال بدهی در خراسان شمالی وجود دارند که همچنان منتظر دریافت کمک‌های مردمی از دستان خیرین و نیکوکاران هستند؛ ابراز امیدواری کرد زمینه‌های آزادی این گرفتاران نیازمند نیز به زودی فراهم شود.

پایان پیام/

۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۳۸
تعداد کلیک: ۲۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.