English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک مادر دربند با گلریزان دانش‌آموزان یزدی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید مطهری یزد با برگزاری گلریزانی مبلغی معادل۴۳ میلیون تومان را در راستای آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی شهید مطهری (ره) مبلغ ۴۳ میلیون تومان را جهت آزادی یک بدهکار مالی گرفتار بند اهدا کردند.

فاطمه اثنا‌عشری، مدیر این دبیرستان دخترانه در باره این اقدام خودجوش گفت: هر ساله به مناسبت ماه ربیع‌الاول طرحی را با هدف آموزش انفاق با عنوان «دستی برآوریم به مهر محمد صلوه‌الله‌علیه» اجرا می‌کنیم که در این پویش دانش‌آموزان بنا به وسع خود کمک‌های نقدی و غیر نقدی را طی یک هفته جمع‌آوری می‌کنند که تا پیش از این وجوه در قالب تهیه بسته‌های کمک معیشتی به نیازمندان اهدا می‌شد اما این بار بنا به آثار حسنه رهایی یک زندانی غیربزهکار مبالغ اهدایی صرف آزادی یک مادر گرفتار زندان اختصاص یافت.

برپایی گلریزان‌های دانش‌آموزی و کمک مدارس در حوزه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این روزها استان یزد به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده و از ورای این اقدام و مشارکت اجتماعی جمع کثیری از هموطنان نیازمند از بند حبس آزاد شده‌اند.

پایان پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶
تعداد کلیک: ۳۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.