English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سفر اژه‌ای به تبریز آزادی60 زندانی غیرعمد را بدنبال داشت

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۰ نفر از زندانیان غیرعمد همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رسول تقی پور، با اعلام این خبر اظهار کرد: از جمع زندانیانی که در سفر استانی رئیس دستگاه قضاء به استان آذربایجان‌شرقی از بند رهایی یافته‌اند ۳۰ نفر از زندان تبریز و ۳۰ نفر از سطح ندامتگاه‌ شهرستان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: جمع بدهی این تعداد از زندانیان رقمی معادل ۷۱۰ میلیارد ریال بود که ۶۳۰ میلیارد ریال از طریق قبولی دادخواست اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳۵ میلیارد ریال با اعطای کمک ویژه و اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات بدون سود و سایر منابع حمایتی تامین شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون به همت کمک‌های نوعدوستانه خیرین تعداد ۳۸۳ زندانی بدهکار دیات غیرعمد و محکومان مالی از سطح زندان‌های استان آزاد شدند که کل بدهی این زندانیان رقمی معادل چهار هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال بود.

تقی پور، با قدردانی از خیران استان در آزادسازی زندانیان غیرعمد، ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانی ۲۱۰ میلیارد ریال بصورت کمک ویژه پرداخت شده است.

پایان پیام /

۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۲۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.