English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۶۹۴ زندانی غیرعمد به برکت نذر رضوی

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت‌ رضوی گفت: ۶۹۴ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای اجرای طرح پویش نذر امام رضا علیه‌السلام تاکنون از زندان‌های سراسر کشور آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، فاطمه دژبُرد با اعلام این که ۴۸۷ نفر از زندانیان آزاد شده پدر و ۲۰۷ نفر آن‌ها زن بوده‌اند اظهار کرد: مجموع بدهی این زندانیان رقمی افزون بر سه هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال بود که بیش از ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال آن از سوی آستان قدس رضوی تامین شده است.

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال این مبلغ، با وساطت خادمیاران رضوی و اخذ رضایت از شاکیان بخشیده شده است، ادامه داد: مبلغی افزون بر یک هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال به همت ستاد دیه و یا مشارکت سایر نهادها برای این پویش جمع‌آوری شده است.

دژبرد گفت: استان‌های فارس و اصفهان به ترتیب با آزادی ۲۷۲ و ۲۵۳ زندانی، بیشترین تعداد آزادسازی زندانیان پویش نذر امام رضا علیه‌السلام را به خود اختصاص داده‌اند.

پویش ملی نذر امام رضا علیه‌السلام از سال ۱۳۹۹ بر اساس تفاهم بین بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه کشور در خصوص آزادی زندانیان بدهکار مالی ناشی از جرایم غیرعمد در کشور فعال شد که طبق توافق در این چهارچوب تا یک سال پس از آزادی، ارتباط مستمر خدام رضوی با زندانی و خانواده آنها حفظ می‌شود.

پایان پیام /

۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
تعداد کلیک: ۲۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.