English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۵٠ زندانی غیرعمد استان مرکزی با گذشت 20 میلیاردی شکات

با همت مردم نیک‌اندیش استان مرکزی درماه‌های محرم و صفر ۵٠ زندانی جرایم غیرعمد از بند رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: رقم کل بدهی محکومین آزادشده بیش از 77 میلیارد تومان بود که از این رقم 56 میلیارد تومان بعد پذیرش اعسار از سوی مراجع محترم قضایی از اصل دیون کسر گردید.

وی ادامه داد: در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها قابل توجه است که با دعوت از شکات خصوصی از سوی مددکاران زندان و اعضاء صلح و سازش ستاد مردمی دیه استان مرکزی، طلبکاران بیش از 19 میلیارد تومان از طلب خود را گذشت کردند.

رئیس هیئت امنا ستاد مردمی دیه استان مرکزی تصریح کرد: جهت آزادی این محکومان مبلغ یک میلیارد یکصد میلیون تومان از سوی خیران، ستاد دیه کشور و ستاد مردمی استان نیز به صورت کمک ویژه پرداخت شده است و مابقی بدهی در قالب پرداخت وام بدون سود و آورده از جانب مددجویان به مبلغ نهصد میلیون تومان تامین شده است.

رئیس کل دادگستری  استان در پایان گفت: در حال حاضر تعداد  140 محکوم جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان چشم انتظار کمک سبز خیرین نوعدوست هستند که از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم همانند سنوات گذشته در این امر خیرخواهانه همکاری لازم را با ستاد مردمی دیه استان مرکزی داشته باشند.

پایان پیام /

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
تعداد کلیک: ۲۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.