English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 85 زندانی غیرعمد در خوزستان به برکت پویش «سفینة‌النجاة»

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نتایج تلاش در برپایی پویش « سفینة‌النجاة» بیش‌از انتظار بود و بدنبال این طرح مردمی 85 زندانی جرایم غیرعمد از بند زندان رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی دهقانی با اعلام این خبر بیان کرد: 85 بدهکار مالی مرد و زن در اجرای طرح پویش «سفینة النجاة» و با مشارکت نیکوکاران و مردم خیر از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: پویش مذکور در ابتدای ماه محرم برای آزادی ۷۲ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد در خوزستان هدف‌گذاری شد که با تلاش ستاد دیه استان، این رقم به ۸۵ نفر با بدهی بالغ بر ۲۱۱ میلیارد تومان رسید.

وی گفت: در ماه‌های محرم و صفر و اجرای طرح «سفینة النجاة» و پویش‌های دیگر از ابتدای سال جاری، ۱۹۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد خوزستان با بدهی ۴۳۹ میلیارد تومان آزاد شدند که بخشی از این بدهی به صورت بلاعوض توسط خیرین و ستاد دیه استان فراهم شد.

رئیس هیات امناء ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با تقدیر از همیاری خیرین در تکریم شعائر عاشورایی اعلام کرد: جواز آزادی ۳۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده در خوزستان تنها در یک روز و به برکت اربعین حسینی صادر شده است.

پایان پیام /

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹
تعداد کلیک: ۳۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.