English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 10 زندانی غیرعمد با کمک یک هیئت عزاداری در تهران

خادمان حسینیه امام حسن مجتبی علیه‌السلام با جمع‌آوری کمک‌های نقدی عزادران آذری‌زبان خود در ایام دهه اول ماه محرم، موجبات آزادی ۱۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اعضا و عزاداران حسینیه اعظم امام حسن مجتبی علیه‌السلام در تهران طی ایام عزاداری دهه اول ماه محرم با برپایی پویش «نذر حضرت قاسم علیه‌السلام» زمینه رهایی هشت زندانی مرد و دو بانوی بدهکار مالی گرفتار در موضوعات جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

مبالغ جمع‌آوری شده در این پویش رقمی معادل 299 میلیون و 200 هزار تومان بود که با اختصاص آن به ستاد دیه کشور این کمک اهدایی صرف آزادی 10 زندانی نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار گرفت.

بر این اساس 4 زندانی نیازمند از استان اردبیل، 3 زندانی غیربزهکار در استان کردستان، 2 زندانی عائله‌مند از استان البرز و یک زندانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت دیون‌شان از طریق همین اعتبار جمع‌آوری شده در هیئت، به آغوش جامعه بازگشتند.

گفتنی است، طبق‌گردانی شیفتگان حضرت سیدالشهداء در حسینیه امام مجتبی علیهم‌السلام، سال گذشته نیز با اهدای رقمی معادل 110 میلیون تومان زمینه آزادی 5 بدهکار مالی تحت حمایت ستاد دیه کشور را از زندان‌های مرکزی استان‌های البرز و اصفهان فراهم نموده بود.

انتهای پیام /

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷
تعداد کلیک: ۳۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.