English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۷ زندانی تهرانی با کمک 55 میلیارد ریالی عزادارن حسینی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه پرداخت و سند آزادی آن‌ها در ایام سوگواری سیدالشهداء صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: الباقی بدهی تقریبا 55 میلیارد ریالی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران و همراهی کم‌نظیر تکایای حسینی، نذورات عمومی و کمک‌های نقدی خیرین با تاسی از سیره حسینی پرداخت شد.

وی با اشاره به تلاش ستاد دیه استان در برپایی پویش مردمی «هر هیات آزادی یک زندانی غیرعمد» یادآور شد: کمک برای گره‌گشایی و نجات مستمندان و محبوسان از سیره ائمه اطهار است که در ایام خاص مذهبی مانند محرم بیش از سایر روزها مورد توجه نیکوکاران قرار دارد.

وی با تقدیر از همیاری همیشگی خیرین نوعدوست و عاشقان حضرت اباعبدالله علیه‌السلام در حوزه آزادی زندانیان غیربزهکار گفت: در روزهای محرم‌الحرام با همت سبز مردم مناطق مختلف تهران سه مددجو زن و ۳۴ مددجو مرد پس از برپایی جلسات متعدد صلح و سازش، و همیاری شکات در گذشت بخشی از طلب خود آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

رحمانی اعلام کرد: نیکوکارانی که قصد مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ (بنام ستاد دیه) مبالغ خود را برای حمایت از این زندانیان نیازمند اهدا کنند.

پایان پیام /

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹
تعداد کلیک: ۳۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.