English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت 150 میلیاردی شکات برای آزادی 536 زندانی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اصفهان از آزادی 536 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر 400 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: برای آزادی این تعداد زندانی نیازمند شکات بیش از 150 میلیارد ریال گذشت کرده‌اند.

 

مجید احسانی در گفت وگو با میزان دراین خصوص اظهارکرد: استان اصفهان نزدیک به 9 درصد از آزادی های کل کشور را به خود اختصاص داده و موفق به کسب رتبه اول جذب کمک های خیران و ستاددیه کشور در طی دوسال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه به صورت مردمی بیشترین سهم کمک در آزادی زندانیان نیازمند را داشته، بیان کرد: به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری بانک اطلاعات خیرین راه اندازی شده که در این زمینه خیرین خداجو با واریز کمک‌های خود از طریق درگاه الکترونیک می توانند در آزادی زندانیان نیازمند سهیم باشند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اصفهان با اشاره به اینکه محکومان مالی غیرکلاهبرداری بیشترین آمار زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های استان را تشکیل می‌دهد گفت: بیش از 600 زندانی جرایم غیرعمد که بدهی آنها بالغ بر 500 میلیارد ریال در زندان های استان تحمل کیفر می‌کنند در انتظار کمک های خیرین هستند.

احسانی ضمن تقدیر از حمایت‌های ستاددیه کشور و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه شعبه استان اصفهان، اظهارکرد: همزمان با ایام پرخیر و برکت دهه فجر جشن آزادی زندانیان نیازمند با شرکت خیرین برگزار می شود و امیدواریم زمینه آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان فراهم شود.

۲۹ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۵۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.