English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد با کمک جوان گلستانی

به حرمت ایام عزای حسینی با کمک جوان گلستانی شرایط آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یک جوان گلستانی به نیت چهارده معصوم با اهدای مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی 13 زندانی مرد و یک بانوی بدهکار مالی را فراهم نمود.

حمید وسکوئی مدیر ستاد مردمی دیه استان گلستان با اعلام این خبر گفت: مبلغ بدهی این مددجویان ۵۴ میلیارد تومان بود که با تلاش کارکنان ستاد دیه استان و اعضای شورای حل اختلاف زندان، شکات رقمی برابر با 34 میلیارد تومان را به برکت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء گشذت نمودند تا زمینه استخلاص این زندانیان نیازمند تسریع یابد.

وی افزود: ۱۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از بدهی را مددجویان از طریق اخذ تسهیلات، نقدیگی و ارایه و قبولی داداخواست اعسار شخصا متقبل شده و مابقی اعتبار لازم از طریق کمک خیرین ستاد دیه تأمین گردید.

وسکوئی با بیان اینکه عشق به حسین‌بن‌علی علیه‌السلام موهبتی الهی است، یادآور شد: زندانی گرفتار و نیازمندی که به نام امام حسین آزاد خواهد شد تا آخر عمر خود اظهار و اعتراف دارد که به حرمت نام و به برکت وجود مقدسی از نعمت آزادی بهره‌مند شده و از همین رو خود را ملزم به حضور و همراهی با عزاداران محرم خواهد دید که از این برکت هم نباید در این ایام غافل بود.

پایان پیام /

۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۷
تعداد کلیک: ۳۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.