English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر ستاددیه آذربایجان‌شرقی از بانیان آزادی 215 زندانی غیرعمد

ستاد دیه آذربایجان شرقی از تلاش‌های اداره کل اموال و املاک در راستای تسهیل موجبات آزادی 215 زندانی غیرعمد این استان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، از ابتدای سال جاری تا کنون به همت ستاد دیه استان آذربایجان‌شرقی تقریبا 220 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند که نقش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استخلاص این زندانیان قابل تامل است!

چندی پیش بدنبال جلسه مشترک رامین پورحسن مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان‌شرقی با موسی خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری و ریاست هیات امناء ستاد دیه استان و بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز با موافقت و دستور سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مبلغ 120 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اختصاص یافت.

در پی واریز وجه یاد شده به حساب اداره کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی با تلاش مددکاران خدوم زندان‌ها و انجام تحقیقات و طی روال اداری توسط ستاد دیه استان در مرحله نخست 85 زندانی غیربزهکار و تا پایان خرداد ماه امسال 130 بدهکار در جرایم غیرعمد نیز شناسایی شده‌اند که با معرفی ستاد دیه پس از طی آخرین مراحل قضائی به زودی از سطح ندامتگاه‌های استان رهایی خواهند یافت.

در تحقق این همیاری و همکاری کم‌سابقه ستاد دیه استان آذر بایجان‌شرقی به سهم خود از مجموعه تلاش‌های خالصانه و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از سوی اداره کل اموال و املاک استان در واریز به موقع کمک نقدی تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است پس از اتمام فرآیند آزادی 215 زندانی فوق‌الذکر، ستاد دیه متعهد است طی گزارشی مکتوب به تفکیک مبالغ پرداخت شده برای آزادی هر زندانی واجدشرایط، با انضمام تمام مستندات مالی و قضایی مربوطه را به اداره کل اموال و املاک استان ارسال نماید.

پایان پیام /

۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۳۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.