English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک300میلیاردی‌نیکوکاران برای آزادی‌زندانیان‌نیازمند درماه‌رمضان

مردم نیکوکار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان سال جاری با اهدای مبلغی بیش از 300 میلیارد ریال زمینه آزادی 512 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مردم نیکوکار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان سال جاری با اهدای مبلغی بیش از 300 میلیارد ریال زمینه آزادی 512 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.

از مجموع این مبلغ به ترتیب استان‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی بیشترین کمک مردمی را در جشن‌های گلریزان برگزار شده، جمع‌آوری کرده‌اند. طبق برنامه اعلام شده از سوی ستادهای دیه استانی در طول ماه مبارک رمضان 187 جشن گلریزان در سطح کشور برگزار شد که در این میان استان بوشهر با برگزاری 23 جشن گلریزان رتبه نخست را در تعداد برگزاری همایش گلریزان به خود اختصاص داده است.

هرچند همیاری و مشارکت همه اقوام و هموطنان نوع دوست این پهنه مهرآیین در راستای کمک برای آزادی زندانیان نیازمند قابل تقدیر است، اما همت مردم نجیب سیستان و بلوچستان با شرایط آب و هوایی خاص و وسعت 900 کیلومتری منطقه در برگزاری 15 جشن گلریزان در نقاط مختلف استان و جمع آوری مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان جهت آزادی 20 نفر از زندانیان تحت پوشش این نهاد مردمی جای بسی تشکر دارد.

با عنایت به کرامت و معنویت ماه مهمانی خدا و همچنین سفارشات موکد قرآنی و  احادیث متواتر اسلامی، هموطنان عزیز با تأسی به این وصیت گرانسنگ علوی که تصریح دارد «صَلَاحُ ذَاتِ الْبَیْن» از اقامه نماز و روزه‌ی سالیان هم افضل‌ است، ستادهای‌دیه برای آزادی تعداد 512 نفر از زندانیان نیازمندی که با همین همت مردمی و کمک‌های همیشگی و ارزشمند مقام‌معظم‌ رهبری و مسئولان دلسوز نظام در رمضان امسال آزاد شدند، 36 درصد از میزان کل بدهی این مددجویان آبرومند را از شکات، طلبکاران و اولیاء دم گذشت رضایت‌مندانه اخذ نموده است.

    فارغ از کمک روحیه‌بخش550 میلیون تومانی رهبر فرزانه انقلاب در 6 ساله‌ی اخیر به جشن‌های گلریزان ستاددیه، از نکات جالب توجه بیست و ششمین جشن گلریزان ستاددیه کشور حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، نماینده محترم معظم له در این همایش بود که عزم عمومی را برای آزادی حداکثری زندانیان نیازمند دو چندان کرد.

در جشن‌های گلریزان سال 93 که با شعار «بهار رهایی ، با گل احسان تو» برگزار شد مقام معظم رهبری با اختصاص 150 میلیون تومان، آیت اله‌آملی لاریجانی 50 میلیون تومان، دکتر حسن روحانی 140 میلیون تومان و رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای40 میلیون تومان در امر آزادی زندانیان دربند جرائم غیر عمد کمک کردند.

  گفتنی است ستادهای‌دیه طی 5 سال گذشته با برگزاری نزدیک‌به 1000 جشن گلریزان در سطح کشور زمینه آزادی افرادی را فراهم کرده است که بی‌پناه و پشتوانه مالی تنها بر اثر یک غفلت یا وقوع یک حادثه ناخواسته راهی زندان شده بودند.

روابط عمومی ستاددیه کشور

۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۲۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.