English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد لرستان ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرستاد دیه لرستان با اشاره به اینکه ۲۵۳ زندانی غیرعمد با بدهی ۲۷۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند، گفت: یکصد نفر از این زندانیان با بدهی ۷۸ میلیارد تومان مشمول کمک ستاد دیه هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، توکل شاکرمی با اشاره به اینکه ۲۵۳ زندانی بدهکار مالی در استان داریم، اظهار کرد: از این جمع برخی به علت تعدد جرایم حقوقی و کیفری یا اراقام بسیار سنگین در شمار مددجویان تحت حمایت ستاد دیه نیستند اما مجموع بدهی آن تعداد زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی که در ردیف مشمولین تعریف می‌شوند رقمی معادل ۲۷۰ میلیارد تومان است که خب مبلغ بالایی است.

مدیرستاد دیه لرستان با اشاره به اینکه سقف وام ستاد دیه ۶۴۰ میلیون تومان است، افزود: برای تامین مبلغ مورد نیاز بدهکاران مالی راهکارهای مختلفی از جمله پیگیری اعسار بدهی، اخذ گذشت رضایت‌مندانه از شکات و در نهایت ورود و مشارکت خیرین برای پرداخت بدهی وجود دارد.

شاکرمی با بیان اینکه متاسفانه ما شاهد افزایش روزافزون بدهکاران مهریه در سطح زندانهای استان هستیم، گفت: خرم آباد، نورآباد، کوهدشت و الشتر بیشترین بدهکاران مالی در ندامتگاه‌های خود نگهداری می‌کنند.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون با همت خیرین نوعدوست استانی و کشوری تعداد ۱۲۰ زندانی غیربزهکار با مبلغ بدهی ۱۵۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

پایان پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴
تعداد کلیک: ۳۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.