English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان ۳ میلیارد تومانی خیرین تهران برای آزادی سادات زندانی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران تهران از گلریزان سه میلیاردی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سادات همزمان با دهه ولایت و امامت در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ضیافت خیرخواهانه «نذریاری» با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوتان فوتبالی و جمعی از هنرمندان و پهلوانان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با هدف آزادی سادات زندانی، در زورخانه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه نگاه زندانیان جرایم غیرعمد چشم انتظار سخاوت خیران است، افزود: همه ما در قبال زندانیان جرایم غیرعمد مسئولیت اجتماعی داریم و باید تلاش کنیم این افراد گرفتار را دوباره به جریان زندگی و به کانون گرم خانواده‌های خود باز گردانیم.

رحمانی تاکید کرد: تداوم برگزاری این برنامه‌ها به بهانه‌های مختلف و تبدیل این کمک رسانی‌ها به یک فرهنگ حسنه قطعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی متاثر از گرفتاری یکی از اعضای خانواده در زندان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی، در جریان این ضیافت حدود سه میلیارد تومان کمک نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد که با هماهنگی ستاد دیه، وجوه اهدایی در این گلریزان صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سادات خواهد شد.

پایان پیام /

۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴
تعداد کلیک: ۳۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • یعقوب علی نیا
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۴
  • 0
  • 0
    0

با سلام خسته نباشید توانش میکنم نظر منو بخونید یه نفر هست ۲۴میلیون باید پرداخت کنه نداره تازه بچه توراهی داره اول زندگیشه ادن حسابی هست لیسانس داره به خاطر این مبلغ میخواد بره زندان اگه امکانش هست در راه خدا پرداخت کنید ایشون قسطی پول رو پس میده 09196722767


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.