English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی مادری از بند به همت دانش‌آموزان یک دبستان در قم

یکی از بانوان بدهکار مالی در استان قم با مشارکت دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام حسن مجتبی علیه‌السلام آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای مشارکت آینده‌سازان ایران اسلامی در حل معضلات اجتماعی و فرهنگ‌سازی برای مشارکت دانش‌آموزان در انجام کارهای خیر، این بار دانش به همت سبز و تلاش دانش‌آموزان دبستان دخترانه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در شهر قم، یکی از زندانیان زن بدهکار در جرایم غیرعمد از بند رهایی یافت.

این مددجوی‌ ۴۰ ساله به دلیل ضمانت از فردی به ارزش حقوقی ششصد میلیون تومان، به مدت ۵ ماه در بند اعتماد نابجای خود گرفتار آمده بود که با ارشاد حقوقی و پیگیری‌های قضایی ستاد حمایتی دیه پس از ارایه اعسار ایشان و دادخواست این بدهکار مالی با پیش‌پرداخت ۲۰ میلیون تومان پذیرفته شد که در تامین این مبلغ، معادل ۱۲ میلیون تومان توسط دانش‌آموزان فراهم و الباقی هشت میلیون تومانی هم از محل اعتبارات مردمی ستاد مردمی دیه استان پرداخت گردید.

دانش‌آموزان، اولیاء و مربیان این مجموعه آموزشی در تحقق این اتفاق مبارک با برپایی بازارچه خیریه همت نموده و پس از اختصاص عواید حاصل از فروش محصولات فرهنگی دست‌ساز محصلین مقدمات آزادی این زندانی را که خودش صاحب یک فرزند است تامین کردند.

خیرینی که قصد مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان قم را دارند، می‌توانند کمک‌های نوعدوستانه خود را از طریق شماره حساب ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳ یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت به حساب بانکی ستاد مردمی دیه استان قم پرداخت نمایند.

پایان پیام /

۱۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۰
تعداد کلیک: ۶۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.