English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 23 زندانی غیرعمد استان اردبیل در گود زورخانه

به همت هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل تعداد 23 نفر از زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و همچنین هفته قوه قضاییه با مشارکت هیأت زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی اردبیل و با حضور مسئولین و خیرین استانی، سومین مرحله جشن آزادی نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل در زورخانه‌ای عاشقان علی ابن ابیطالب علیه‌السلام برگزار شد.

یوسف خدادادی، نایب رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان در آیین گلریزان این زندانیان اظهار کرد: جشن گلریزان با اسم پهلوانان گره خورده و با استناد به همین سابقه و خوی و منش جوانمردی در نزد پهلوانان، کمتر ورزشکاری به خود اجازه می‌دهد تا خلقی از خدا گره مالی در کارش باشد.

وی ادامه داد:  گلریزان یکی از مهمترین نیازهای اجتماع واحساس خوب داشتن نسبت به یکدیگر است و یا به معنای وسیع‌تر نوع دوستی و انسان‌دوستی نیاز اساسی جامعه است.

خدادادی گفت: گلریزان به واقع ریختن بذر محبت و ایجاد گل زندگی در سختی ها و گرفتاری‌هایی جمعی از هم‌وطنان و هممسلکان است که با این اقدام جوانه‌ای سبز از مرغزار زندگی افزاد بارور شده و باغ بقا و بهار وصل به خانواده‌های چشم‌انتظار این دسته از زندانیان نیازمند هدیه می‌شود.

نایب رئیس هیأت امنای  نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل میزان محکومیت این زندانیان را بیش از 232 میلیارد ریال اعلام کرد و در خصوص تامین مبلغ  مورد نیاز برای آزادی این محبوسان افزود : مبلغ 175میلیارد ریال پذیرش حکم اعسار دادگستری، 19میلیارد ریال گذشت شکات، 5 میلیارد ریال آورده مددجویان، ۱۱ میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات بانکی، 9 میلیارد و 140میلیون ریال کمک ستاد دیه استان، 3میلیارد، 550 میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور و 7 میلیارد و 550 میلیون ریال صندوق خسارت‌های بدنی تامین و از زندان آزاد شده‌اند.

خدادادی تصریح کرد: هم اکنون 151 محکوم مالی غیر عمد در سطح زندان‌های استان چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین استان هستند.

در این در این برنامه ورزشکاران هیأت پهلوانی و ورزش های زورخانه‌ای استان به اجرای حرکات نمایشی در گود زورخانه پرداختند و خیرین با دستان سخاوتمند و دلهای مهربان خود مبلغ یک میلیارد کمک نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد اهدا کردند.

14

پایان پیام /

۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۰
تعداد کلیک: ۵۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.