English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد با کمک موسسه حقوقی مجد

با کمک مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل‌الرعایا و همکاری ستاد دیه تهران 14 زندانی جرایم غیرعمد در دهه کرامت طعم شیرین آزادی را چشیدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در دهه کرامت و با حضور مسعود جوکار درزی مدیرعامل موسسه حقوقی مجدوکیل الرعایا در ستاد دیه تهران شرایط آزادی 14 زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

در این خصوص مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بیان اینکه بسیاری از اعضاء مجموعه خادم یار حقوقی امام رضا علیه‌السلام هستند، گفت: امسال عهد کردیم در دهه کرامت گره‌ای از کارچند زندانی جرایم غیرعمد بازکنیم از همین رو در ستاد مردمی دیه حاضر شدیم تا به وعده دیروزمان وفا کنیم و مقدمات رهایی سرپرستان خانواده‌هایی که را فراهم نماییم که مردی و زنی از آن‌ها به صرف استقراض و اخذ وام گرفتار بند شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام دهه کرامت‌ توصیه شده تا دست‌گیر مومنان گرفتار باشیم  به همین خاطر طی جلساتی که با مسئولین ستاد دیه تهران داشتیم این نتیجه حاصل شد که بخشی از درآمدهای موسسه را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دهیم. برای همین منظور با مبلغی که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد درنظر گرفته بودیم امروز زمینه آزادی 14 نفر از زندانیان بدهکار مالی مهیا شد تا به مدد این مبلغ جمع‌آوری شده دوباره به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

پایان پیام /

۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹
تعداد کلیک: ۵۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.