English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

امـضـاهـایــی بـرای رهـائـــــی

به همت موسسه «آوازی نو» و شرکت «صدای کویر» آیین امضای آلبوم جدید خواننده نام‌آشنای کشورمان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار و تمام عواید این رویداد هنری به ستاد مردمی دیه اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، طِی آیینی به میزبانی «کاما کتاب» یزد جشن امضای آلبوم «حال نامعلوم» با صدای مصطفی راغب، هنرمند متعهد کشور با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد که در انتهای این مراسم و مبلغ ۲۵ میلیون تومان عواید حاصل از فروش این آلبوم به طور مستقیم به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.

با توجه به محبوبیت این خواننده نزد مخاطبان علاقمند به موسیقی پاپ و همچنین بدلیل سابقه سال‌ها فعالیت مصطفی راغب در حوزه موسیقی اصیل سنتی و مقامات ایرانی، جشن امضاء این اثر موسیقیایی با استقبال خوب طیف‌های مختلف اجتماعی در یزد و بعبارتی زادگاه هنرمند برگزار شد و به موازات اتفاق یادشده و با مشارکت هواداران این هنرمند زمینه آزادی ۱ زندانی جرائم غیرعمد فراهم گردید.

گفتنی است، کنسرت موسیقی راغب به تهیه‌کنندگی حمیدرضا روشان و نوید برزگری از تاریخ ۳۰ خرداد الی ۲ تیر ماه در هشت سانس به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

14

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۹
تعداد کلیک: ۶۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.