English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه‌های تاسیس یک رستوران در یزد صرف آزادی 5 زندانی شد

مدیر مجموعه هتل رستوران «نگین یزد» به مناسبت افتتاح این مجموعه مبلغی معادل ۲۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در سالروز ازدواج حضرت امام علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها طی آیینی با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، رضا مقبلی مدیر کل زندانها، مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه یزد، محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد و اعضاء هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد مدیریت مجموعه نگین یزد مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به مناسبت افتتاح این مجموعه به امر حسنه آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد اختصاص نمود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از اقدامات حبس‌زداء نیکوکاران اظهار کرد: از محل همین کمک‌های نوعدوستانه از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳۳ محکوم مالی بدهکار در جرائم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی افزود: مدیریت مجموعه نگین به جای دعوت از هنرمندان و صرف هزینه‌های تشریفاتی و بعضا گزاف ناشی از تاسیس یک مجموعه، تصمیم گرفتند این مبالغ و مصارف اغلب فراموش شدنی را به امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهند که این تصمیم سوای آزادی 5 محبوس غیرعمد و به موازات آن نجات پنج خانواده گرفتار در مسائل اجتماعی و معضلات روحی، بسیاری دیگر از وجوه مشابه و مدیران و خیرین را در اتفاقات و تاسیسات، خواسته و ناخواسته در طرق خیر هدایت می‌نمایند.

در حاشیه افتحاح این هتل رستوران لوح تقدیری با امضاء اعضای هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان به این نیکوکار و اعضای مجموعه خوش‌سلیقه «نگین» اهدا شد.

پایان پیام /

 

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۰۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.