English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رشد 300 درصدی آزادی زندانیان غیرعمد در خوزستان

به گفته عالی‌ترین مقام قضایی خوزستان به همت ستاد دیه تعداد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان نسبت به با سه ماه نخست سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان در آیین آزادی 60 تن از زندانیان جرایم غیرعمد که به میزبانی ستاد دیه استان برگزار شد، اظهار کرد: این مددجویان یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بدهی داشنتند که در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها شکات خصوصی تا میزان ۱۲۰ میلیارد ریال از محکومٌ‌به را گذشت کردند، بدنبال این همکاری دستگاه قضایی استان نیز برای ۹۸۰ میلیارد ریال آن احکام اعسار صادر نمود و در ادامه بقیه بدهی توسط خیران نیک‌اندیش و تسهیلات بانکی تامین گردید.

وی ادامه داد: با آزادی این زندانیان جرایم غیرعمد، شمار زندانیان آزاد شده گرفتار بابت ارتکاب جرایم غیرعمد استان خوزستان در سه ماه امسال به ۱۳۰ نفر رسید که این تعداد استخلاص در مقایسه با سه ماه نخست سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش دارد.

دهقانی اعلام کرد: علی‌رغم تلاش‌های خوبی که در حوزه حبس‌زدایی صورت گرفته اما هم‌اکنون ۲۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که تلاش چندجانبه برای آزادی این مددجویان نیازمند کمک در جریان است.

پایان پیام /

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱
تعداد کلیک: ۱,۰۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.