English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۵۱ زندانی غیرعمد کرمانی در هفته قوه‌قضائیه

با همکاری ستاد دیه تعداد 51 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات غیرعمد در هفته قوه قضائیه آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در آستانه ورود به هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر برنامه‌های متنوعی را در حوزه حبس‌زدائی در نظر گرفته‌ایم که یکی از برنامه‌ها آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیر عمد در سراسر استان است.

موسوی قوام در خصوص جزئیات پرونده این زندانیان در آستانه آزادی افزود: بدهی این محکومان دربند رقمی معادل ۱۷۷ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان بودند که در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها ۷۳ میلیارد تومان از شاکیان گذشت گردید و با همکاری خوب قضات محاکم قضایی نا میزان ۹۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان نیز به صورت اقساط و در قالب قبولی دادخواست اعسار از اصل محکوم‌ٌبه کسر گردید.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگه از برنامه های دیگر آزادی ما رهایی زندانیان سادات است که که بخاطر جرائم غیر عمد در زندان حضور دارند و به برکت همت عمومی عاشقان اهلبیت در نظر داریم تا این مددجویان نیازمند را تا آستانه عید سعید ِغدیر از بند رهایی بخشیم.

 وی با تقدیر از مشارکت عامه مردم در طرح‌های آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: با برپایی جشن های گلریزان مردمی در دیار کریمان از ابتدای امسال رقمی معادل ۳۵ میلیارد تومان برای امر حسنه آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه جمع‌آوری شده است.

  پایان پیام /

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲
تعداد کلیک: ۸۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.