English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خیّر آذرشهری 10 نفر زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کرد

با کمک یک میلیارد ریالی خیّر خداجوی آذرشهری زمینه آزادی 10 نفر از سرپرستان خانواده محکوم شده به جرائم غیرعمد استان آذربایجان شرقی آزاد شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «حبیب نقی زاده» نیکوکار آذرشهری با حضور در دادگستری شهرستان با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال 10 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند استان آذربایجان شرقی را آزاد کرد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان آذربایجان شرقی در خصوص این خبر گفت: به برکت این کمک مالی، تعداد 5 نفر از زندانیان توسط اجرای احکام مدنی شعبه اول دادگستری شهرستان آذرشهر و تعداد 4 نفر از زندانیان توسط اجرای احکام مدنی شوراهای حل اختلاف و تعداد یک نفر نیز از زندانیان توسط اجرای احکام کیفری آزاد شدند.

 

32 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند

حجت الاسلام حمزه محرمی اظهار کرد: 32 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری این استان با پرداخت 10 میلیارد و 254 میلیون ریال از محل کمک‌های مردم نیکوکار در جشن‌های گلریزان برگزار شده، کمک‌های ستاددیه کشور و اعتبارات ستاد دیه و کمک‌های صندوق تامین خسارت های بدنی کشور آزاد شدند.

وی افزود: تصادفات منجر به فوت یا جرح، حوادث ناشی از کار و محکومیت مالی غیرکلاهبرداری از عمده محکومیت‌های این زندانیان آزاد شده از زندانهای تبریز، اهر، سراب، مراغه، میانه و مرند می‌باشند.

محرمی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 170 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شده اند، خاطر نشان کرد: دو نفر از زندانیان یاد شده با پرداخت سه میلیارد و 90 میلیون ریال توسط صندوق تامین خسارت های بدنی کشور آزاد شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد 180 نفر زندانی جرایم غیرعمد متعهد شده جهت آزادی در جشن گلریزان امسال، بیشتر این افراد آزاد شده و در راستای تعهد صورت گرفته بیش از چند نفر دیگر باقی نمانده که پرونده این افراد نیز در حال رسیدگی قرار داشته و به زودی آزاد می شوند.

 

به مشکلات مددجویان جرائم غیر عمدزندان مرند رسیدگی شد

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره بازدید اخیر خود از زندان مرند گفت: به‌منظور تسریع در رسیدگی به پرونده مددجویان جرائم غیر عمد زندان مرند در معیت رئیس، معاون و مددکار این زندان در یک دیدار چهره به چهره پرونده 9 نفر از مددجویان بررسی و پس از بررسی‌های لازم با حمایت مالی 7 نفر از مددجویان موافقت به عمل آمد.

محرمی در جمع مسئولین زندان ضمن تشکر از آنان در معرفی و پیگیری زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان، به مددکار زندان توصیه کرد: نهایت تلاش خود را در اخذ رضایت از شکات مددجویان مالی بکار گیرد، چرا که در صورت گذشت شاکی از 50 درصد محکومیت و یا پرداخت آن مبلغ توسط خود مددجو این عده از مددجویان در اولویت آزادی ستاد دیه خواهند گرفت.

 

اخذ رضایت از شکات زندانیان جرایم غیر عمد میانه

حجت‌الاسلام محرمی با اشاره به آخرین اقدامات ستاددیه شعبه این استان در راستای آزادی 14 نفر از مددجویان این زندان با مبلغ پرداختی دویست و شش میلیون و چهارصد هزار ریال گفت: علاوه بر این زندان در دومین حضور اعضای ستادددیه در زندان میانه  با دعوت از شاکیان 3 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با پرداخت مبلغی بالغ بر 108 میلیون تومان از بند حبس رهایی یافتند.

۲۹ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۲۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.