English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 8200 زندانی غیرعمد به همت ستاد دیه کشور

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هشت هزار و ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد سال گذشته با کمک ستاد دیه کشور آزاد شدند که ۲۱۶ نفر از این تعداد مربوط به استان زنجان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی شمس در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ستاد دیه برای استخلاص زندانیان تا حد زیادی به کمک‌های غیردولتی، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی وابسته بوده و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد، کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه زنجان در حوزه آزادی زندانیان جزو استان‌های برتر است، بر ضرورت توسعه فرهنگ صلح و سازش در دعاوی و کاهش میزان ورودی متهمان جرایم غیرعمد به زندان‌ها تاکید کرد.

شمس اظهار کرد: در راستای جلب کمک‌های مردمی برای ستاد دیه لازم است رایزنی‌هایی با نهادهای موثر حمایتی، خدماتی و اجتماعی انجام شود تا از کمک‌های این ارگان‌ها در راستای اهداف رهایی بخش ستاد دیه برخوردار شویم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه ستاد دیه گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق کمیته امداد در بحث کمک به زندانیان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۶ پرونده مددجویی در ارتباط با زندانیان به کمیته امداد ارجاع شده است، اضافه کرد: با توجه به خاص بودن شرایط این خانواده‌ها بررسی پرونده‌ها کمتر از ۲ هفته انجام و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به ستاد دیه ارسال شده است.

پایان پیام /

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.