English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بانویی با ۲۴ میلیارد بدهی به همت ستاد دیه البرز آزاد شد

با همت بلند خیرین ستاد مردمی دیه استان البرز بانویی با ۲۴ میلیارد تومان بدهی، پس از ۱۸ ماه حضور در حبس از بند رهایی یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدباقر مقدسی مدیر نمایندگی ستاد دیه البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگری کمیته صلح و سازش و برپایی جلسات متعددی با شکات پرونده سنگین‌ترین پرونده محکومیت مالی تشکیل شده در ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند این استان بالاخره مختومه شد.

وی در خصوص جزئیات پرونده افزود: بدهی این بانوی البرزی رقمی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بود که پس از ۱۸ ماه پیگیری مجدانه و با تعدیل بخشی از محکومٌ‌به در قالب دریافت تسهیلات بانکی بدون سود، اخذ حداکثری گذشت رضایتمندانه و در نهایت تامین بخشی از بدهی در قالب آورده خانواده زندانی مسیر بازگشت این خانم به آغوش جامعه فراهم شد.

وی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان در مقوله حبس‌زدائی از زندان‌ها گفت: از ابتدای سال با وجود تلاش برای آزادی ۶۸ محکوم مالی جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان البرز اما متاسفانه هم‌اکنون 46 زندانی زن و 1798 بدهکار اغلب مالی مرد به دلیل ناتوانی در تامین دیون ناشی از جرایم غیرعمد در ندامتگاه‌های البرز تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد پس از اخذ آخرین استعلام‌های حقوقی و ثبتی در مجموع 346 واجد شرایط کمک هستند.

پایان پیام /

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۳
تعداد کلیک: ۸۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.