English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان نیازمند استان خوزستان در سایه «مهر مهدوی»

با کمک 32 میلیارد ریالی موسسه خیریه و در سایه مساعدت همیاران ستاد دیه در موسسه «مهر مهدوی» زندانیان بسیاری به نیابت از امام زمان (عج) از بند حبس رهایی یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، گرفتاری مال همه‌ست. مخصوصاً گرفتاری مالی که نقل و نبات زندگی ما معمولی‌هایِ پارتی‌ندار است. ما که بدون ضامن نمی‌توانیم وام بگیریم و وام هم که می‌گیریم ممکن است چرخ روزگار طوری بچرخد که از پرداخت اقساطش جا بمانیم! خدا می‌داند چند شهروند به چنین دلایل و جرایمی در زندان هستند و ناتوان از خلاص کردن خودشان.

مؤسسه خیریه «مهر مهدوی» با کمک ستاد مردمی دیه، پویشی راه انداخته که به نیابت از امام زمان (عج) زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنند. هاشم‌نیا، مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان گفته به همت مؤسسه مهر مهدوی و مردمی که در این پویش شرکت کرده‌اند، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول جمع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان حدود ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده‌اند.

بچه‌های خیریه «مهر مهدوی» به نام امام زمان (عج) و از طرف ایشان گره از کار مردم می‌گشایند. شعاری که کارهایشان را به آن می‌آرایند، یک حدیث از مهدی موعود است که فرموده: «ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم.». آنها می‌خواهند نام حضرت ولیعصر مساوی شود با کار خوب. با مراجعه به سایت مهر مهدوی، در کارهای خیر این مؤسسه شریک شوید.

انتهای پیام /

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
تعداد کلیک: ۹۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.