English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک بانوی لرستانی با کمک همسر «شهید زنده وطن»

همسر نورخدا موسوی ملقب به شهید زنده وطن با کمک 250 میلیون تومانی خود زمینه آزادی یک بانوی بدهکار مالی را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آئینی با حضور مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان لرستان منجمله امام جمعه شهرستان، دادستان مرکز، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از نیکوکاران در تالار حامی شهر خرم‌آباد برگزار شد، کبری حافظی همسر شهید والامقام سید نورخدا موسوی مفرد فرمانده یگان تکاوری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زاهدان با اهدای کمک نقدی خود موجبات آزادی مادری را پس از تحمل سه ماه حبس فراهم نمود.

در این مراسم عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌ها و عضو هیات امناء ستاد دیه استان لرستان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه طی سخنانی گفت: ظرف سه سال گذشته تعداد ۱۸۵۰ نفر از زندانیانی که بدهکاری مالی داشته‌اند، از طریق همین کمک‌های نوعدوستانه خیرین خداجو از بند حبس رهایی یافته‌اند که به سهم خود از تلاش همه خادمانعرصه حبس‌زدائی خاصه بزرگان طوایف و ریش سفیدان در جلب رضایت حداکثری از شاکیان  خصوصی تشکر می‌نمایم.

وی ادامه داد: ما در اداره کل زندانها مصمم هستیم به زندانیانی که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، کمک کنیم تا حتی یک روز بیش‌تر در بند حبس باقی‌ نباشند. آن زندانیان بدهکاری که به صرف ناتوانی در تامین دیون گرفتار بند شده و هیچ سوء سابقه کیفری در پرونده خود ندارند.

سید نورخدا در هفده اسفند سال 1387 در منطقه پل شکسته لار هنگام درگیری با گروهک تروریستی «جندالله»، وابسته به عبدالمالک ریگی با اصابت گلوله دو زمانه به سرش شدیداً مجروح و به بیمارستان زاهدان منتقل می‌شود اما در ادامه با وجود انجام چند عمل جراحی در وضعیت درمان ایشان بهبودی حاصل نشد و این مدافع امنیت بدون هیچ حرکت فیزیکی ۱۰ سال تمام به صورت حیات نباتی در کما گذراند و در آخر شامگاه آبان ماه ۱۳۹۷ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای خبر/

۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲
تعداد کلیک: ۷۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.