English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدال‌آوران عرصه جهانی برای رهایی زندانیان غیرعمد پابه‌توپ شدند

قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در شیراز به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه روبروی تیم ورزشی ستارگان هنر ایران قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، عصر یکشنبه (31 اردیبهشت ماه) با همراهی هنرمندان نام‌آشنایی چون سید جواد هاشمی، میلاد کی‌مرام، علی صالحی، پویا امینی، هومن جوادی، امیرحسین فتحی، علی عبدالمالکی، مهدی توتونچی، مجید نوروزی و سعید ترابی در سالن آیت‌الله دستغیب شیراز مسابقه‌ فوتبالی با هدف آزادی 15 زندانی جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه استان فارس برگزار نمودند که در پایان این رقابت ورزشی تیم هنرمندان با نتیجه هشت بر پنج به برتری دست یافت.

در تیم منتخب شیراز نیز مدال‌آورانی چون محمدرضا گرایی، مهرزاد معدنچی، محمدعلی گرایی، عبدالرحیم خداجو، افشار توکلیان فرد، مازیار فرهی، حامد فقیهی، فرهاد علیایی، محمد رضا حسینی، امیر طاهریان و علی پیروانی حضور داشتند که با مربی‌گری غلامحسین پیروانی در این اقدام خداپسندانه حاضر شدند.

از نکات جالب این رقابت ورزشی گلزنی برادران گرایی (از جمله قهرمانان جهانی و المپیکی) بود که این بار نه در دایره طلایی کشتی که تلاش‌شان در مستطیل سبز فوتبال برای اعتلای نام ایران و ایرانی ظهور و بروز داشت.

این مسابقه در حضور پانصد تماشاکر به همت مجله هفت ستاره شیراز و با نظارت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند برگزار شد.

14

14

14

انتهای پیام /

۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲
تعداد کلیک: ۵۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.